Functionaliteiten Demo

Klantcase Zorgeloos Personeelsdiensten

“Ik heb het prima voor elkaar nu, maar FleGo biedt mogelijkheden om groter te denken. Door FleGo kan ik tijd terugwinnen en moet er op den duur iemand bij, dan kan ik die wegwijs maken in een georganiseerd systeem.” - Rimme ter Horst

FleGo kan zorgen voor een stukje groei

“Mijn huidige matchingsysteem bestaat uit knippen en plakken, veel bellen en veel appen. Daar ga ik met FleGo een stuk mee geholpen worden”, zegt Rimme ter Horst. De eigenaar van Zorgeloos Personeelsdiensten ziet FleGo als een professionele stap vooruit. “FleGo biedt mij mogelijkheden om groter te denken.”

Rimme was voorzichtig aan het rondkijken naar een plansysteem toen hij werd benaderd door FleGo. “Ik had het niet direct nodig, maar wilde er wel over nadenken. De mannen van FleGo hebben veel geduld gehad, wat ik erg kan waarderen. Toen ik langzaam groeide, heb ik de stap gezet. We zijn nog niet operationeel, maar de plannen zijn er om het hele pakket te gebruiken.”

De klik met FleGo was gelijk goed. “We kenden elkaar niet, dus het was een toevalstreffer, maar het is ook een kwestie van gunnen. FleGo is net als ik startend en dat sprak mij aan. Bovendien kunnen we elkaar verder helpen. Dat is ook een voordeel van twee startende bedrijven.”

Valse start

In 2020 startte Rimme Zorgeloos Personeelsdiensten in Zutphen. Het bemiddelingsbureau levert uitzendkrachten en zzp’ers in onder andere de verslavingszorg, psychiatrie, licht verstandelijke beperking zorg, ouderenzorg en ambulante zorg van de Achterhoek tot Amsterdam.

Zorgeloos kende geen goede start. “Natuurlijk moet je eerst zaaien, maar net toen het begon te lopen kwam corona. Instellingen wilden geen losse diensten meer aannemen, maar gingen voor vaste gezichten om de risico’s op besmettingen te beperken.” Na een tijd van onzekerheid meldde zich een grote klant en sindsdien gaat het bergopwaarts.

Inmiddels heeft het bureau 49 uitzendkrachten en zzp’ers die regelmatig ingezet worden. Het streven is dit aantal de komende periode te laten groeien tot 60. Persoonlijke benadering staat bij Zorgeloos voorop. “Zorg is mensenwerk en geen dozen schuiven. FleGo als systeem is leuk, maar nog steeds wil ik mensen persoonlijk blijven spreken om bijvoorbeeld te vragen hoe hun eerste dienst was.”

Stap voor stap

Zorgeloos Personeelsdiensten staat nog in de startblokken als het gaat om de implementatie van FleGo. “We zijn nu aan het vullen en gaan het softwaresysteem stap voor stap gebruiken. Zo kan ik er eerst zelf wegwijs mee worden”, zegt Rimme. “Het belangrijkste straks vind ik het persoonlijke, dat moet er wel in blijven. Door FleGo kan ik tijd terug winnen. Die tijd kan ik weer gebruiken om de persoonlijk contacten te onderhouden en voor nieuwe inschrijvingen en klanten. Zo zorgt FleGo voor groei.”

Wil je FleGo beter leren kennen?

We vertellen je graag meer over FleGo: