Met FleGo | |
---|---|
1 Maand gratis | |
Flexibel in te richten naar gewenste zorgservice | |
Volledig veilig & AVG-Proof | |
VOG & andere reminders | |
Android/iOS app | |
+10 jaar ervaring | |
Digitale overstap service | |
24/7 support: wij ontzorgen je |
Zonder FleGo | |
---|---|
Kosten maken zonder zekerheid | |
Aparte oplossingen voor diverse activiteiten | |
Lekken van persoonsgegevens | |
Veel administratief werk | |
Geen pushberichten | |
Werken met partijen niet uit de zorg | |
Alles zelf moeten uitvinden, geen roadmap | |
Geen eenduidige service en daarmee een onveilig gevoel |
Dankzij Flego hebben we een systeem dat uitnodigend en gebruiksvriendelijk is en dat ons straks heel veel handelingen bespaart.Lees verder
FleGo is zo compleet dat je er maar weinig tools naast hoeft te hebben. En het mooie is: er zit nog zó veel potentie in FleGo. We gaan de komende jaren samen groeien: FleGo en wijLees verder
FleGo is transparant en wordt gemaakt door mensen die net als wij gedreven en ambitieus zijn. FleGo was nog groeiende en het leek ons geweldig om mee te groeien.Lees verder
We hadden al veel informatie over onze zzp’ers, maar met FleGo is dit nog overzichtelijker en completer.Lees verder
Ik heb het prima voor elkaar nu, maar FleGo biedt mogelijkheden om groter te denken. Door FleGo kan ik tijd terugwinnen en moet er op den duur iemand bij, dan kan ik die wegwijs maken in een georganiseerd systeem.Lees verder
Flex & Go. Eén platform voor matching, planning en facturering. Veilig, eenvoudig in gebruik, betrouwbaar en toegespitst op jouw organisatie. Met zelfs een mogelijkheid tot het implementeren van een app in eigen huisstijl. FleGo is een professioneel softwaresysteem ontwikkeld dóór mensen uit de zorg, vóór intermediairs en flexbureaus in de zorg.
FleGo koppelt eenvoudig medewerkers en opdrachtgegevers en zo kunnen wij het werk voor jou als zorgvrager en de zorgprofessional een stuk eenvoudiger maken. Via een overzichtelijk dashboard en een app kunnen zzp'ers zelf online hun dossier bijhouden. Hun uren kunnen worden ingevuld en facturen vervolgens worden verstuurd. Het plannen van personeel kost intermediairs en flexbureaus tijd; en dat wordt met FleGo bespaard. Deze tijd kan vervolgens worden gestoken in het optimaliseren van de relatie met het zorgpersoneel.
FleGo zorgt niet alleen voor de planning, matching en facturatie, maar wij regelen ook alles eromheen voor je. Wij ontwikkelen en onderhouden alles in eigen beheer en faciliteren wat nodig is om het werk overzichtelijk te houden. Zo houd jij zelfs tijd over en hoef je je geen zorgen te maken over privacy. Want veilig omgaan met data staat bij ons hoog in het vaandel! Zorg en ICT; het zijn twee compleet verschillende werelden, maar wij brengen ze probleemloos bij elkaar.
Mijn collega vertelt je graag meer over mij: