Functionaliteiten Demo

Klantcase Connected to Care

“FleGo is voor ons het meest complete pakket”

Eén all-in pakket voor planning, declaratie en facturatie. Connected to Care in Hoogeveen is er maar wat blij mee. “FleGo is zo compleet dat je er maar weinig tools naast hoeft te hebben. En het mooie is: er zit nog zó veel potentie in FleGo. We gaan de komende jaren samen groeien: FleGo en wij.”

Edward Bruins richtte Connected to Care begin 2021 op samen met Haeije ten Berge en Eddie Zuidema. Alle drie zijn zzp’ers in de zorg. Hun missie: de zorg écht ondersteunen en verbeteren met inzet van zzp’ers, in de gehandicaptenzorg en de (forensische) psychiatrie. Inmiddels staan zo’n 75 zzp’ers ingeschreven. “Dat zijn alleen mensen met wie we zelf hebben gewerkt. Zij dragen andere goede zzp’ers aan. Zo blijven we bij onze visie en leveren we de kwaliteit die nodig is.”

Meest compleet

“We wilden een all-in systeem voor plannen, matchen, urenregistratie en facturatie”, vertelt Edward. “Een AVG-proof tool die makkelijk is te gebruiken voor de zzp’ers. We legden diverse pakketten naast elkaar en FleGo kwam daaruit als meest compleet. In andere pakketten moet je soms nog van alles zelf doen, zoals factureren. Dan moet je steeds switchen tussen programma’s. Dát wilden we niet.”

Eén druk op de knop

“Als een aanvraag een opdracht wordt, maken we de opdracht in FleGo aan en koppelen die aan de zzp’er”, vertelt Edward. “Alle medewerkers staan in FleGo. Die dossieropbouw is heel compleet, inclusief diploma’s, Verklaringen Omtrent Gedrag (VOG) en gevolgde cursussen. In het dossier van de zzp’ers slaan we ook feedback op van opdrachtgevers. De zzp’ers houden zelf hun gewerkte uren bij in de portal en declareren die. De portal werkt zo intuïtief dat er geen uitleg nodig is. We controleren alle declaraties en zetten die klaar voor facturatie. Factureren is één druk op de knop in FleGo.”

Connected to Care gebruikt nog niet de volle mogelijkheden van de planningstool, maar dat is een heel bewuste keuze. Edward legt het uit: “Tot nu toe kijken we samen met de zzp’er naar de diensten en roosteren wij ze gelijk in. Dit kan doordat we direct met de zzp’ers in contact staan. Mocht deze aanpak voor ons niet meer werken, dan stappen we alsnog over op het uitzetten van diensten naar onze zzp’ers, die dan kunnen aangeven welke diensten ze willen werken. De eerstvolgende stap is dat de zzp’ers hun beschikbaarheid in FleGo zetten. “Maar we willen eerst ons eigen processen strakker inrichten voor we de hele planning uitbesteden aan software.”

Controle en inzicht

FleGo geeft controle over je totale inzet én inzicht in hoe je bemiddelingsbureau presteert. Alle managementinformatie wordt in FleGo gegenereerd en gevisualiseerd door de Power BI-tool. Edward: “Ook daar willen we mee aan de slag. Het mooie is: FleGo wordt volop doorontwikkeld. Veel andere pakketten zijn min of meer uitontwikkeld. Je krijgt dan alleen nog updates en heel soms nog iets nieuws. Maar aan FleGo wordt de komende jaren nog zo veel toegevoegd, met input van gebruikers. Het pakket kan dus alleen maar nóg beter en waardevoller worden.”

Wil je FleGo beter leren kennen?

We vertellen je graag meer over FleGo: