Mijn functionaliteiten Demo

Eén slimme softwareoplossing

Mijn bouwers verzamelden de werkwijzen van grote en kleine zorgorganisaties en combineerden dit tot één slimme softwareoplossing.

Dat ben ik, FleGo, een product dat continu blijft door ontwikkelen. Ik ben voor mijn opdrachtgevers altijd en overal dichtbij en bereikbaar. Het enige dat je nodig hebt, is internet en een computer, tablet of smartphone.

Via de roadmap leid ik je langs al mijn functies en oplossingen. Mis je iets? Ik ben een generiek systeem waarbij maatwerk zeker mogelijk is. Team FleGo kijkt graag hoe zij jouw bedrijfseigen functionaliteiten zouden kunnen implementeren.

Opdrachtnemer Dossier

Ik vraag de benodigde informatie voor het opbouwen van het personeelsdossier op gestructureerde wijze uit, waardoor het dossier snel compleet is. Zorgmedewerkers kunnen zich vanaf jouw website direct inschrijven en in een online portaal hun eigen profiel beheren. Hier kunnen zij gemakkelijk hun cv uploaden en documenten toevoegen. Wanneer vereiste documenten verlopen, krijgt iedereen een seintje.

  • Digitaal dossier medewerkers, uitzendkrachten, zelfstandigen en al jouw andere zorgpersoneel
  • Uitgebreide CV-module
  • Portal/app voor onboarding van zorgpersoneel

Beschikbaarheid

Voor de zorgmedewerker houden we het zo makkelijk mogelijk. De beschikbaarheid opgeven gaat dus simpel en snel. De intermediair heeft op elk moment gelijk inzicht in de beschikbaarheid van de zorgmedewerkers.

  • Simpele online uitvraag van beschikbaarheid van jouw mensen
  • Altijd realtime, dus zonder vertraging, inzicht in beschikbaarheid
  • Makkelijk strategisch plannen met jouw eigen tijdvakken

Opdrachten & Diensten

Door mijn uitgebreide keuzevensters met criteria kan er heel gericht gematcht worden. Intermediairs kunnen kiezen voor een specifieke functie of voor bepaalde vaardigheden. Wil je zoveel mogelijk hetzelfde gezicht aan het bed? Dan bestaat er de mogelijkheid om te matchen op de beschikbaarheid van een opdrachtnemer. Ook kun je gemakkelijk meerdere locaties, kostenplaatsen en contactpersonen toevoegen aan een zorgvrager.

  • Vastleggen van zorgvragers met complexe organisatiestructuur
  • Geschikt voor ad-hoc-, herhalings-, detacherings- en pouleopdrachten
  • Intelligent aanbieden aan opdrachtnemers

Matchen & Inplannen

Ik ben 24/7 bereikbaar. Dat biedt opdrachtgevers en opdrachtnemers de mogelijkheid om ook buiten kantoortijden opdrachten uit te schrijven of te plannen. Ik heb bovendien handige filters waarmee je bijvoorbeeld snel inzicht krijgt in de lijst met zorgpersoneel.

  • Zorgmedewerker kiest en/of accepteert eigen diensten
  • Zorgvrager kiest en/of bevestigt favoriete zorgmedewerker(s)
  • Automatische uitdraai van (eigen) compliant overeenkomsten

Urenregistratie & Facturatie

Urenbriefjes overtikken of mailtjes met urenoverzichten ontcijferen hoeft niet meer. De zorgmedewerker voert zelf na afloop van de dienst zijn/haar uren in. Aan de zorgvrager de taak dit te accorderen. Ik werk ook met omgekeerde facturering, wat betekent dat voor zzp'ers hun factuur wordt gemaakt. Het maakt mij niet uit welk facturatiemodel je hebt, ik kan het aan.

  • Eenvoudige (vooraf ingevulde) urenregistratie en digitale goedkeuring
  • Automatisch ontrafelen van diensttijden (bijvoorbeeld bij ORT's of CAO)
  • Geautomatiseerde facturatie van zorg en bemiddelingsfee (reversed-/selfbilling en factoring)

Geïntegreerde Informatie & Communicatie

Ik bied de mogelijkheid om notities en memo’s aan een specifieke medewerker of zorgvrager te hangen, met zinvolle informatie. Met pushmeldingen zorg ik dat een zorgmedewerker geattendeerd wordt op mooie nieuwe opdrachten en diensten. Ik herinner een zorgmedewerker voorafgaand aan zijn dienst.

  • Notities/memo’s (bijv. gespreksverslag) en volledig activiteits-logboek
  • E-mail-notificaties (pushmeldingen via app = in ontwikkeling)
  • Managementrapportages en Business Intelligence

Zoals je ziet kan ik veel, maar ik ben geen boekhoud- of salarissysteem. Ik ben wel zo opgebouwd dat ik volledig kan integreren met andere online boekhoud- en salarissystemen.

Veiligheid voorop

Ik ben een product van een organisatie die veiligheid vooropstelt. Ik ga dus zuinig met jouw data om. Jij hebt als opdrachtgever een eigen database, in Europa. De persoonsgegevens die ik verwerk zijn veilig en AVG-proof in een afgeschermde omgeving. Team FleGo houdt zich uiteraard aan de nieuwste wet- en regelgeving met betrekking tot AVG, ISO en NEN.

Iedereen begrijpt dat ik op elk moment goed moet draaien. Daarom is er een periodieke pentest die de veiligheid van mijn systeem test.

Niet over één nacht ijs

Team FleGo begrijpt dat de keuze voor FleGo op jullie een grote impact heeft. Zij gaat dan ook niet over één nacht ijs.

Jullie werkwijze is het uitgangspunt. Nadat dit toepasbaar is gemaakt, volgt er altijd een pilot. Wanneer alles goed werkt, kan ik voor jullie aan het werk. Ik kan trouwens gemakkelijk bestaande gegevens importeren.

Mijn bouwers nemen je vanaf het begin mee in het proces van ontwikkeling, waarbij je regelmatig tijdens het bouwen de voortgang kunt bekijken. Na de overgang is de helpdesk altijd aanwezig voor service en support.

Wil jij mij beter leren kennen?

Mijn collega vertelt je graag meer over mij: